söndag 11 mars 2012

Hjärnskakningsbloggen

Hur kul är det att läsa om vareviga gång? Dötrist va! Ska skärpa mig :) ska till neurologen och få domen på onsdag klockan nio. Och justja, jag har ju, likt alla pensionärer frikort på sjukstugan numer, så det är skönt haha.
Men efter det ska jag väl bli frisk!! Hoppas hjärnan är lika smart som den var innan!
Vore ju drömmen de!

Helgen då, hur har den varit? Middag i fredags på Texas Longhorn, sämre än väntat.
Igår bjöd vi hit svärmor och svärfar på grillat och klyftpotatis och till efterrätt hemmagjord äppelpaj!
Och som ni alla vet så lönar det sig att vara snäll. För idag bjöd de tillbaka på tacos! Och uuuuh vad gott det är! :)

Även fast jag bott hemifrån sen 2006, sex år alltså, helt galet vad gammal jag är :/
Åter till ämnet, jo flyttade ju då 2006, men först i och med förra veckan är jag officiellt utflyttad, enligt hitta.se. Vuxenpoäng, sex år försent ;)

Behöver väl knappast nämna Brynäs va, alla vet det redan ;)?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar