söndag 25 mars 2012

Vilken helg!

Piggelin, solsken och ingen huvudvärk (nästan)!
Det är ju förjäkla underbart, ja rent utsagt!

Vad har hänt då?
• Jag har varit dålig på att blogga.
• Spelat badminton, pingis och gymmat. I extremt små mängder dock.
• Vilat i solen
• Letat efter nya solglasögon.
• Städat garaget.
• Solat vid poolen (+7') hos svärföräldrarna.
• Fått oändligt med fräknar.
• Vilat mer i solen.
• Tvättat fälgarna.

Och vilat mer och mer, snart kanske jag kan ta bort min eftermiddagslur helt?! Hoppas de :)

Jag var ju förresten på hjärnröntgen i fredags. Fick strikta order om inga smycken, smink eller hårspray.
När jag sedan kom dit tillät de bara trosor.
Började fundera på vad det var jag skulle röntga nu igen?!
Fick en otroligt sexig rock. Genomskinlig och för patienter på 80-100 kg.
Satt som en smäck ;)

Idag fick jag även ett påskägg av Jens genomgoa mormor!
I Värmland är detta tradition, visst jag är 22. Men det är fortfarande hur kul som helst!
Mamma och pappa, jag vet att ni läser, och att ni kommer hit om två veckor ;)

När jag städade garaget idag, hittade jag nio, NIO, hockeyklubbor! Och han klagar på att jag har mycket skor?? Kvitt på den biten nu, haha;)

Segt de var att ladda upp detta, men de kommer väl när de känner fört :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar