tisdag 6 mars 2012

Slutspel

Stod 4-0.
Slutade 4-5.
Varför hockey är roligt?
Behöver ni ens fråga?!
Oooooch Djurgården ska kvala, tjalalala;)
Jag är lycklig, just nu för en liten stund! Otroligt lycklig!
Att vi sen möter Frölunda i kvarten är ett annat kapitel, känner inte sååå många Frölundisar, vilket är skönt!

Tänk om Brynäs skulle möta FBK, då skulle det bli tyst här hemma:)

Har varit barnvakt idag, suttit och kollat på hjärnkontoret och tänkt vad mycket bättre det programmet var förr! Verkligen!

Och nu ska jag slutligen sova, så jag vaknar och kan börja mitt säljande av mig själv. Över telefon alltså. Till praktikplatser. Heja mig! Jag har en plan, den kan gå snett. Men kan också gå väldigt rarätt! Hoppas på det sista, ni med dåååå!

Bjuder på en bild på hur köket ser ut nu, sååå fint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar