torsdag 22 mars 2012

Migrän?

Igår låg jag hela dagen.
Blixtrade i huvudet, kunde inte titta för de gjorde ont, inte blunda för de gjorde ont.
Ljud var hemskt och gå omkring kunde jag ju drömma om..
Därmed inget bloggande, MEN jag lever i alla fall :)
Idag känns det lite bättre, och imorgon ska jag på 30-90 minuters röntgen, alldeles ensam. Usch jag gillar inte sjukhus :(

Jag vet inte hur många praktikplatser jag sökt, och fortfarande ingenting.
Ska jag börja tycka att jag är dålig? Eller är det arbetsmarknaden det är fel på?

Brynäs vände nere i Göteborg igår, jag kunde inte kolla på matchen, inte lyssna på ljudet, MEN jag slängde allt en blick då och då, och fullkomligt dog av lycka!

Nu väntar Färjestad i semin! Kul för mig att bo i självaste Färjestadland. Nu känns det verkligen att jag egentligen är utböling.
Thomas, dags att komma och se en match , och vara ett stöd åt din kära systerdotter?! ;)

Justja, jag klippte mig ju med.
Missnöjd!
När det inte är ordninggjort ser jag ut som en dalmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar