torsdag 29 mars 2012

Det där med att gymma

Jens ; ska du inte köra igen?
Jag ; jag måste bara blogga först....

Så kul har jag på gymmet.
Det är så tråkigt!
Jag vill typ att man ska se musklerna växa. Lite i alla fall. Men det händer ingenting!
Och jag blir dålig i huvudet av motionsträning, men styrka går jättebra!
Tur att det finns pingis ;)
Men jaja, just nu verkar vägen till att bli snygg vara att ha tråkigt!

Jobbade idag. Flyter på bra i racerbilen. Blir jobb imorgon med. Cash is King, eller hur är det man säger?
Var in och förnyade en farbrors körkort. De pratade. Bjöd på fika. Pratade. Ja ni vet, pensionärer:)
Men gladast blev jag när de sa;
"men du kan ju omöjligt vara värmländska?"
Tycker om när folk säger det, för själv känner jag ibland att jag pratar som en "stôllig värmländska", men tydligen inte :)
Blir jag arg eller nervös så är det dock tydligt vart jag är ifrån haha;)

Nej nu ska jag sova innan Carro Gasfot ska ut på rallyvägarna igen ;)

Bilden här nedan visar utsikten från gymmet, så många gånger jag tittat. Och bara stått stilla. Givetvis mellan övningarna haha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar