onsdag 14 mars 2012

Läkardomen

Neurologstället kan ju ha varit något av det läskigaste jag varit på.
Uråldrig avdelning, likaså personalen.
Men det gick bra iallafall.
Fick en bra dom :)
Och det är ju lite fränt att det är en sportskada, och att jag jämfördes med riktiga hockeyspelare!:)

"Ovanstående kvinna var med om ett huvudtrauma i samband med sport 18e januari, och fick en allvarlig hjärnskakning.....
....Hon är ännu inte helt återställd men bedöms på sikt kunna bli helt bra."
Olalala, helt bra :) Underbart ju!

Nu har jag sovit en sväng i solen, och ska vila upp mig ordentligt till helgen,
då vi ska till stugan, och vill ju helst slippa ta skotern överallt.
Men å andra sidan, vad vore livet utan att lukta lite 2-takt?;)


Snart kommer jag vara såhär glad i att leka hockeyspelare igen :)

Två månader sen jag låg såhär, ungefär exakt denna tiden tillochmed..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar