söndag 20 maj 2012

Årets Beaver

Jag har gjort så mycket de senaste dagarna så jag har inte haft tid med min kära blogg :)
Har varit på Ryssland - Norge.
Även sett Sverige - Tjeckien.
Sett ett rådjur som var albino, och en som var det halvt. Bäst av allt, mitt inne i Karlskoga, mitt på E18.
Jag har varit prisutdelare på Olsäters avslutning. Jag fick själv priset som årets beaver. Det finaste man kan få, och då är jag inte ens en spelare.
Efter detta fick jag hålla tal, men minns inte vad jag sa. Var alldeles rörd!

Vad mer då? Jag har jobbat och varit på sminkning på make-up store.
Blev riktigt fin inför kvällens prisutdelning.

Jag har sett Marie Lehmann, Jörgen Jönsson, Dogge Doggelito, Mats Sundin, säkert några fler. Stockholm är ju fullt av kändisar, speciellt Globen.

Men nu ska jag lägga mig och sova, känns som jag sovit hela helgen, för jag har haft sån migrän. Men uppenbarligen har jag hunnit med en del, låter bilderna tala för sig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar