måndag 28 maj 2012

Årets första dopp!

Uh jag har faktiskt badat i år redan!
Och det är "bara" maj än! Heja mig!! Ni behöver ju kanske inte hurra och blåsa ballonger för detta enorma hjältedåd!
Detta skedde i en pool, med 30 graders värme!! Men jag gjorde det i alla fall, och då spelar det ingen roll vart det är :)

Nästa år ska jag förbereda mig bättre! Valross-dieten vore kanske, lite underhudsfett skulle ju inte skada!

Imorgon ska Biram Biram Bam sticka nålar i mig, sköööönt på min stackars solbrända kropp! Bra planering nu fröken Jansson, verkligen :)
Är hemma hos mamma och pappa nu alltså, och jag har nog tjatat öronen ut båda två. Gäller verkligen att passa på och prata när man väl är hemma! :)


Ni får lite bilder på hur det gick för mig att ta mig i, det tog sin lilla tid :) bilderna kommer väl som vanligt inte iordning, men ni får väl gissa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar