torsdag 24 maj 2012

Livet är en evig gåta.

Älska, glömma och FÖRLÅTA!
Sitter här ute i solen och funderar över livet, hit och dit, fram och tillbaka.
Och ja det är faktiskt varmt och sol, och ja, klockan är halv nio! Otroligt!

Har varit en bra dag, jobbat 10.30-16.30
Åkt hem, ätit och sedan lagt mig i solstolen tills jag blev för rastlös!
Nu är jag nyduschad och nyäten igen.
Och bäst av allt jag cyklade till och från jobbet idag. Första gången, och känner mig urstark i benen! Helt galet! Och huvudet hängde med det också! Kände mig dock helt störd, jag har ju faktiskt slagit i huvudet, hjärnskakning i fyra månader + lite till. Och ändå cyklar jag utan hjälm??

Igårkväll när vi skulle sova hörde vi ett tassande på altan, då var det igelkotten som var här och sprang, åh vad jag älskar sånt! Idag är det bara vårt vilddjur som är här å springer ;)

Konstigt inlägg, men mamma ringde mitt i, därför blev det konstigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar