måndag 21 maj 2012

Nu är de sommar, nu är de sol,

Nu är de koskit i hagen!
När vi sjöng den när vi var små så var vi nästan lite för busiga haha! Sånt var "förbjudet" när jag var liten. Mamma ringde och sa att tre stycken sjuåringar dränkt en lammunge hemma. Vart är världen på väg? Uuuusch för såna snorungar!!

Idag har jag kört rally, gymmat och grejat lite hemma :)

På posten gick det bra. Tills jag skulle dela ut ett paket till en polska, som hade väldigt knacklig engelska! Namnet krafsa hon dit, men jag behövde även ett namnförtydligande. Eftersom jag måste ringa in och säga vem som skrivit på. Hur förklarar man det? På polska?! Haha!!

Gymmet gick också bra, börjar bli duktig. Ökat 2,5 kg till på benböj :)
Nu har jag lite bilder, jag vet att de inte kommer komma iordning, men ni får väl tänka lite själva vad det är :)

Det är bland annat;
-Jag som grillar
-Datsyuks sköna stil
-Jag vid en promenad längs älven
-En lapp som satt på vår dörr när vi kom hem, vem är Lennart liKsom? Och vad ville han? Och kommer han tillbaka? Haha
-Och sist mina kvällsmackor efter träningen, mamma borde bli stolt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar