onsdag 16 maj 2012

Så mycket bättre

Magnus Uggla till Så mycket bättre!
Succéprogram och succéartist!
Kan knappt vänta, Gud vad bra att TV4 lyckas med något bra, sportsändningarna klarar de ju inte av för fem öre! Men plocka in bra artister i Så mycket bättre, DET kan de!! :)

Har jobbat i kaoset idag igen, men jag kör "lugnt" och metodiskt! Tog mig fram och bilen är någorlunda hel. Motorn är trasig bara. Engine is unavaliable! Tycker inte det låter så vidare bra, men posten tycker att jag kan köra den i bott.. Kör jag i 90 så hackar den mellan fyrans och femmans växel hela tiden.. Hurra vad det är bra med Fiat!!
Det är i alla fall härligt att de släppt ut alla lamm och kalvar på landet, de springer efter postbilen som att det vore det roligaste som fanns :)

Imorgon ska jag iväg till Stockholm en sväng . Först se Ryssland - Norge och sedan Sverigematchen :) Jens har lovat mig en Tre Kronor-tröja :) grattis till mig :)

Idag har jag förresten varit och tränat själv igen, körde mage, stenhårt!
Slog av Svensson Svensson för att åka och träna hur bra som helst :) så nu är jag mör och nöjd!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar