måndag 28 maj 2012

Jag lever!

Jag lever trots att Biram högg i 19 nålar i mig idag!
Och koppade mig fyra gånger!
Yes, det var en livrädd Caroline som låg där på britsen!
Och som sagt, jag lever! Även fast två av nålarna fortfarande sitter kvar i öronen! Uuh vad modig jag är ;)

Nu ska jag inta nattsömnen, så jag orkar köra tillbaka till min favoritkille imorn , få se hur många Volvos jag lyckas hamna bakom då! Tänk om de även hade monterat en gas på dessa bilar, då skulle det bli mer flyt i trafiken! Men nej, har hört att Volvo betyder " vi rullar", neheeee?! Det kan ni inte mena?? Segare bilar får man leta efter, uuuh!!

Tänk nu på att jag kör en postbilsfiat till vardags, och mig är det aldrig nån som kommer ikapp!! ( kan kanske bero på trafikmängden ute i skogen haha ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar