torsdag 10 maj 2012

Lite kvällstankar

Sitter här med datan i knät för första gången på ungefär fyra månader.
Använder den aldrig, har telefon till allt!
Men någon gång lär jag väl komma tillbaka i datorvärlden antar jag.
Har förresten fått praktik nu också, så jag kommer fixa den här utbildningen till slut jag med.
Trots allt. Jag tror verkligen inte att skolan gillar mig. Det är väl för att jag inte är från Fjollträsk.
De svarar inte på mina mail, inte på vår plattform och absolut inte i telefon. Inte ens när jag pratar in meddelande om att det är viktigt.

Övrigt då, vad har jag för roliga funderingar?
Jag har träningsvärk i stjärt och ben idag, och imorgon är nog magen ur funktion den med.
För jag körde med den hårt idag!
Gäller att köra på in i det sista nu.
Ska med största sannolikhet åka till Barcelona om några veckor, slipper vassen gör jag nog.
Men jag vill ju vara lite vältränad också!
Och angående Barca, jag (läs; mamma) har hittat mitt pass också, som jag lagt på något bra ställe sen jag var i Barcelona senast. Är så himla bra på att lägga saker på BRA ställen där jag kan hitta dom igen.

Känns roligt att ha kommit igång med träningen också. Tyvärr är det nog inte min grej att stå och pumpa med vikter, rätt tråkigt faktiskt. Men jag blir inte någon slashas i alla fall, utan kämpar på som att de vore för kung och fosterland.

Angående huvudet då. Mår mer illa än jag har huvudvärk faktiskt, förutom när migränen kommer då.
Sen som det känns, svårt att förklara. Men det känns som att den fortfarande är svullen, för så fort jag har huvudet lite upp och ner, och fylls på med blod. Då känns det som att allt därinne ska sprängas, obehaglig känsla faktiskt, men det går väl över.
De orden har jag och andra sagt i fyra månader nu, så kom igen nu huvudet. LÅT DET GÅ ÖVER!!

Ska väl mysa ner mig i sängen nu och slå på en romantisk komedi! :)
Förresten, har ni inte sett nya Svensson Svensson, så gör det! Vilken känsla att se brevbärare Svensson igen :)
September -11, Barcelona. (Eller nåt bredvid, utan namn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar