måndag 14 maj 2012

Kämpaglöd à la Jansson

Idag har det varit värsta tänkbara dagen på posten! Usch säger jag bara, vilket kaos! Fullt med paket, fullt med post och fullt med reklam!
Till råga på allt så spöregnade det och blåste storm, vilket gjorde mig till en genomsur postis! Sur på alla sätt och vis :) haha! Slutade halv sex istället för halv fem då jag ska sluta..

Hämtade ut paket till mig själv, åkte hem och åt i min ensamhet. Sen var jag så fruktansvärt duktig så jag åkte till gymmet själv! Det trodde ni väl aldrig skulle hända? Inte jag heller för den delen! Och vilket pass jag gjorde sen! Hur grym som helst, fuskade ingenting utan körde tyngre än någonsin ;) och väger numer hela 56 kg!!! Ohh my God! Det roliga är ju att jag knappt har en gnutta fett på kroppen, utan det är musklerna som håller på att pluppa ut.. Efter att ha legat i hjärnskakningsvila i fyra månader!
Så himla duktig är jag! Ja ni får gärna heja på mig här i kommentarsfältet!! :)

Bilderna, mina ben som börjar bli fina :)
Och sen en tröttis som inte följde med på gym :)

1 kommentar: