söndag 25 november 2012

25 november

Nu får gärna snön och kylan komma! De är ju ändå snart december.. Snälla Du-som-bestämmer, ge Värmland den bästa vintern på länge. Så jag slipper längta hem så himla mycket till mitt älskade, snörika Norberg!! Inte bara någon fjollig decimeter, minst en halvmeter, TACK på förhand! :)

I helgen har jag cyklat. I lördags cyklade jag sex minuter, sen kom den ökända huvudvärken. Och idag lyckades jag knåpa ihop åtta innan det small till. Hoppas på tio imorgon ;)

Här har vi redan plockat fram allt julpynt, vi missar ju hela december, då får man börja lite före alla andra ;) köpte mig en liten (väldigt stor) tomte när vi var i stan i fredags, och det var jag väl värd :))

Idag har vi beställt tax-free också, börjar draaaaaa ihoooop sig nuuuu ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar