måndag 5 november 2012

November Rain

Vi har hamnat i ett riktigt novemberregn nu. Det tar aldrig slut känns det som. But nothing lasts forever, even cold november rain. Jag hoppas verkligen att den där Axl Rose har rätt :)

Har varit dålig på att skriva nu i helgen, likt alla andra helger. Men jag var i Åmål en sväng där på fredagen. Beavers vann med 4-5. Kan ha varit division3s mest spännande match, någonsin! Och de sista tre minuterna gjorde Beavers deras bästa tre minuter i deras liv, utan att överdriva!
Tackar för det så att hemresan i hockeybussen blev trevlig :)

Nu ska jag mysa vidare i min Teddy one-piece och dricka honungsvatten med halstablett! Världens bästa hemmakur! Fattar inte att inte Jens kan tycka att det är gott, men å andra sidan kanske det är bra. För nästa gång han klagar över att jag inte tycker om en sak. Eller att jag ALLTID tar Vesuvio när vi äter pizza, eller att jag alltid tar friterad fläsk när vi äter Kina-mat. Då kan jag säga ; Ja, men du tycker ju inte om honungsvatten och vill inte ens smaka!
Nästan så jag längtar efter det här tillfället! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar