onsdag 7 november 2012

Värmlandsnytt-kändis

Imorse kom det någon mek-gubbe hit igen. Tycker det är ett väldans spring på dom. Sist var de något kretskort till pannan. Idag var det någon vattenmätare. Nu hoppas jag att allt är helt och klart!

Vi for sedan in till byn och skulle köpa fika. Utanför affärn stod SVT. De börja med att fråga om vi bodde i Forshaga.. Jaaa, svarade vi båda. Sen riktades kameran mot mig. Och Jens, min underbara pojkvän, passade på att smita undan. Så ja, där stod jag med en mikrofon under mun och en filmkamera i ansiktet. Yes, vad trevligt!

Resten behöver vi inte prata om. Här är länken i alla fall . Sen är det nyhetssändningen 19.15 den 7/11 :) http://www.svt.se/nyheter/regionalt/varmlandsnytt/

Vi åkte sedan vidare och fikade hos Jens farmor och farfar. Tajmade in det bra med deras lunch så vi fick det på köpet :) lyxigt!

Vi tänkte sedan vara hurtiga och tog enligt mig en långpromenad! Skönt i den kalla hösten :) riktigt uppfriskande.
Sedan ska ni veta att vi haft riktig tur med maten idag. Svärföräldrarna kom förbi med kinamat! Ännu mer lyx!! :)

Idag har jag även gjort en liten fuling. Jag skickade sms till min chef. Vi har all kontakt på sms, så det är inget konstigt. Men jag skrev och frågade om de glömt bort mig. Då jag inte fått jobba på tre dagar nu. Fick till svar; du börjar 8.30 imorn!
Hahaha, inga konstigheter där inte 😊!

2 kommentarer:

  1. Hi, hi du har en annan dialekt än dom andra som uttalade sig! /Svärmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Jag tyckte väl att jag stack ut på något vis.
      Kunde bara inte sätta fingret på det själv hehe ;)

      Radera