torsdag 29 november 2012

Effektiv dag

Jag har jobbat så händerna blev svarta!
Jag har strukit så strykjärnet har glött.
Packat alla kläder så att väskan blev full.
Övertygat en doktor att skriva ut pulmicort till mig, jag har ju bara haft astma hela livet, men var tvungen att använda hela min charm.

Jag har ätit tacos så att magen bubblade över. Jag har tittat på hockey, och blivit otroligt glad, igen!

Ni hör , massa saker ;) förresten, när jag tvättade postbilen. Kom en farbror in i min tvätthall och började prata, prata och prata. Han lät jätteimponerad över att vi faktiskt tvättade våra bilar. Och frågade hur ofta vi gjorde det. En gång i veckan, sa jag. Han tyckte det var alldeles otroligt bra. Tycker ni att det ser ut som att jag tvättar min bil ofta? Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar