måndag 26 november 2012

Grattis på födelsedagen!

Kära mor! :)
Lika snygg och fräsch nu som alltid!
Åren går,
men din snygghet består!

Titta i din brevlåda imorgon, kanske en present från din snälla dotter väntar där ;)


Världens vackraste mamma, en helt vanlig kväll!

Mamma hjälper mig med allt,
här med att gömma bh-banden!
Ställer alltid upp!

Vi sitter och glassar i Norberg,
där snön faktiskt existerar!

Jag, med världens bästa föräldrar på Siljan Runt!
Mamma har ledningen, förstås ;)

Vi igen, innan TjejVättern 2008

Jag och mamma på en cykeltur någongång för längesen!
Obligatoriska bananpausen!

Mor och jag på en iskall sjöpromenad!

I Mora innan Tjejtvasan 2008,
nervösa men stöttar varandra!

Mamma, bäst i världen,
direkt efter målgång!:)

Jag, mor och far testar på kajak.
Pappa var duktig.
Jag och mamma pratade mer än att paddla.
Med andra ord var vi sämre!

För två veckor sedan,
innan Ladies Night.

Nervösa inför starten på Siljan Runt,
vi var riktigt duktiga!

Plockar lingon i skogen,
en sen sommarkväll!
Hoppas din dag blir bra nu!
Hörs sen!
Kram på dig! :)

1 kommentar:

  1. Hälsa Grattis till Annika som måste vara precis lika bra som du skriver eftersom hon har lämnat något efter sig som är super! / Svm

    SvaraRadera