måndag 19 november 2012

Regler är till för att brytas

Jag och Jens har för ett tag sedan bestämt att vi inte får äta massa gott i veckorna. Inte godis, ingen dricka eller ingen saft. Vi har satt upp den regeln.

Det var nog det värsta vi kunde göra. Alla vill ha, de dom inte kan få. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så sugen på det förbjudna som den här tiden.. Och då är jag vanligtvis knappt sugen.

Jag berättade detta för Jens igår, och han sa att han kände precis samma. Vi bestämde oss för att reglerna bara var skit och släppte det. Idag har jag inte skänkt det goda en enda tanke! Jag har en halv påse chips kvar från helgen framför mig. Men stirrar bara trött på den. Det ser ju inte ens gott ut. Och detta är på riktigt!
Vi ska nog klara av att leva ett sunt liv utan regelbok! :)


Förresten, om några (jättemånga) veckor kommer släkten hit. Tänkte slänga med en ordlista så hinner ni lära er innan ni kommer hit ;) jag lovar, de pratar inte alls som hemma. Nästintill utländska haha ;)

1 kommentar:

  1. Där har du fel tös, dä ä ni söm inte töler söm öss! / Svärmor

    SvaraRadera