onsdag 28 november 2012

Stackars er!!

Jag fattar inte ens själv vad jag skrev igår, var stressad och ville komma i säng. Renbäddad, fluffig säng dessutom. Ni förstår säkert :)

Det blev inget snörace idag tyvärr :( race blev det, men snön uteblev! Det var några enstaka flingor som sakta dalade mot marken, för att smälta.. Värmland måste vara sämst i Sverige på att producera lite snö!?
Bittertjej.se

Skulle förresten börja klockan nio imorse.
Klockan sju ringde telefonen;
Hej Caroline, tror du att du kan jobba idag?
Nyvaken och frågande svarade jag;
Jaa, jag ska ju redan börja klockan nio?!

Då hade de glömt bort mig. Det är bra gjort! Verkligen :) haha! När jag väl kom dit så visade det sig att jag hade NIO stycken företagspaket på mitt distrikt! Varav fyra var otympliga och hade en vikt på 18 kg styck! Det är tur att karlarna som ska ha paketen mer än gärna hjälper till och hemskt gärna spänner sina muskler lite extra?

Annars har vi gått all-in med julen här hemma nu! Så himla mysigt! Älskar julen och allt som hör till, för att inte nämna paketen ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar