torsdag 8 november 2012

Bästa idag:

Mysigast idag; var när jag och mamma sa "vi ses imorn" istället för det vanliga "vi hörs imorn".

Klumpigast idag; Upptäckte att ALLT presentpapper var slut. Pappas present är nu inslagen i kartong och silvertejp! Vilken pysslig dotter han har, verkligen.

Roligast idag; När snön började vräka ner uppe i skogarna! En kille jag delade ut paket till förstod att jag tyckte att det var kul, för "jag kom ju norr ifrån". Ja verkligen norr hahha! Men för att inte göra honom ledsen bredde jag på med mer dialekt hehe!

Tråkigast idag; Bilansvarige verkade tro på fullaste allvar att det var jag som hade tagit sönder växellådan i postbilen. Han trodde jag körde med båda fötterna?! Eeeh, finns det någon som gör det i en automat? Felet sitter helt klart i märket! Vem trodde från början att en Fiat skulle hålla?

Snällast idag; Jag ska få en fleecetröja på jobbet, så jag slipper frysa! Jag slipper även se fyrkantig ut som jag gör för tillfället. Önskar jag fick se modellen som de sydde postuniformen efter.

Skönast idag; Det var, tro det eller ej, när jag kom hem och in i värmen efter posten. Jens och Datsyuk mötte mig i dörrn och jag fick hoppa in i en varm dusch direkt. Använda mitt svindyra schampo och balsam (som jag köpte på rea) och sedan mysa in mig i one-piecen. Det är livskvalité!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar