måndag 25 januari 2016

+1

Jag är tvärslut. Natten som var bjöd på mer värk än sömn om man säger så. Klockan sju imorse lyckades jag somna. 
Till klockan nio. 
Då var jag så hungrig så det gick inte att sova. Annars är allt bra :) 

Nu har jag lagt mig för natten. Med tre bananer vid min sida. Hoppas det räcker fram till frukost ;) herregud, jag har aldrig i hela mitt liv vräkt i mig som jag gör nu för tiden. Det är helt vansinnigt. 

Två små, små promenader har hunnits med idag också. Frisk luft är viktigt när man känner sig lite halvkass. Först gick vi en sväng på ägorna här uppe. Kort och långsamt. 
Sedan tog vi en promenad ner till brevlådan på eftermiddagen, det tog 20 minuter. I vanliga fall går det att slinka ner dit fort på max fem minuter. 
Så vi kan väl säga att det blev något slags rekord ;)

Jens är fantastiskt i alla fall, hjälper, stöttar och säger peppande ord. Jag behöver det, verkligen! Och han ser när jag behöver det som mest! :) 
"Jag önskar att jag kunde ta lite av ditt onda.." Bara den meningen lindrar det som gör ont! :) 
Nu ska jag ta ett allvarligt snack med Knodden och be den komma ut. Tror vi alla får det mysigare om den är på utsidan! Så välkommen ut, 26 låter som ett bra datum! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar