söndag 24 januari 2016

En dag

En dag kvar då. Tyvärr vet ju inte Knodden om det. Inte direkt så att datumet sitter i magen och liksom säger till då. 
Och jag har ju absolut inte stirrat mig blind på att 25 januari är sista dagen som gravid. Nej, absolut inte ;) 
Här är jag väääl förberedd på att gå över tiden osv .... 

Men nejdå. Den kanske väljer att kika ut inatt, eller också har den hela morgondagen på sig. Lika punktligt som sin mor och kommer rätt tidpunkt. Inte för tidigt och inte för sent :) 
Annars har ju Jens siktat in sig på att det blir den 26 januari för då är en viss Wayne Gretzky född :) 

Det känns rätt konstigt det här när folk frågar ;
"Är det dags snart? "
"Ja, imorn.. "
Imorgon liksom. Här har jag gått och väntat i alla fall i åtta månader och så är det plötsligt imorgon!  
Läskigt, spännande, förväntansfullt, glädje, lättnad, skräckslagen.
Ja, det finns HUR MÅNGA känslor som helst angående detta! Men hittills tycker jag att jag tar det med väldigt mycket ro :)



1 kommentar:

  1. Klart knodden väntar tills efter löning, bättre födelsedagspresenter! :) /svm

    SvaraRadera