torsdag 30 juni 2011

Nära-asfalt-upplevelse

Nu har jag cyklat 27,7 mil på fem dagar, det tror jag räknas som mycket för en motionär som mig!
Detta har gjort att jag är alldeles slut just nu, helkroppskoma!
Men vad gör det då, imorgon ska jag sitta i en bil och åka långt, på tok för långt.
Jag ska flytta härifrån. Flytta från Norberg, för tredje gången i mitt liv. Och detta innebär alla dessa känslor som jag antar följer med i en flytt. Nog om det. Nu ska ni få mina dagar (som jag slarvat med bloggen) i bilder.
Jag har haft två nära-asfalt-upplevelser. Som tur var hamnade detta aldrig på bild, så det slipper ni se ;)
Ena gången körde jag in i pappas däck när jag låg på hjul, lite för nära.. Den andra gången stod jag upp och pressade allt vad jag hade, och då lossnade pedalen. Eller ja, inte pedalen kanske, men skon lossnade iallafall från pedalen, och det var för farligt för mig. Så nu är jag en fegis på cykeln igen, men jag kämpar för att bli orädd!


NJUT!

Datsyuk frivilligt ipackad i väskan redan, innan flytten.

Jag har fått nya strumpor, grymt!

Jag har fått ett Bontragerhjul på mtbn, och jag är grymt stolt!

Vi körde iväg cykeln till Hallsta- eller Surahammar på service.

Jag fick grymmaste rekordet, slog det förra med 13 km/h.

Fick svalka fötterna lite idag på turen, efter fem mil. LYX

Jag har charmat/tjatat till mig en grym cykeltröja! :) Och snygg blev jag.

Jag åt underbart god schnitzel???? på Karlfeldtsgården i Karlbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar