torsdag 12 januari 2012

Dubbelpass

Idag har jag kört dubbelpass, hör och häpna!
Tyvärr gick det inte så bra !
På skridskorna hade jag helt glömt av hur man bromsar? Ah men de ska väl inte vara så svårt kanske ni tänker, men uh va jag fick kämpa!
Och döjobbigt var det också!
Men jag kämpade på ändå, även fast jag inte är någon ny Bäckström direkt ;)
När jag sedan kom hem satte jag mig på cykeln, för de vet jag ju att jag kan och faktiskt är bra på ;)
Körde en kvart tills hungern sa ifrån!
Eller magen överhuvudtaget!
Men nu är jag megatrött och ligger i sängen, gick och lade mig nio.
Ska upp halv fem och fara in till Stockholm.

Tyst avdelning på tåget , vardagslyxen!
Sen hoppar jag av i Kristinehamn på vägen hem och hejar fram bävrarna :)
Trogen supporter!? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar