måndag 16 januari 2012

Karlstad in the morning

Tänk er nu;
Jag låg i min varma säng, alldeles varm och i drömmarnas värld!
Jens väcker mig och vill jag ska gå upp om jag ska åka med honom!
Jag fryser fast vi har hyfsat varmt inne.
-2 grader ute.
Jens går ut och värmer upp bilen, underbar kille va? :)
Jag hoppar in och det är grymt skönt!
Sitter och halvsover hela vägen till Karlstad.
OCH HÄR!!!! Tar min lyx slut!
Gå ur bilen, och stå och vänta UTE en kvart tills tågstation öppnar!
Isbiten Jansson blir klarvaken och inser att det faktiskt är kallt, och att sängen där hemma vore rätt så underbar!
Men nej, Stockholm väntar!
Tur jag har min grymma mössa på mig så jag inte fryser ihjäl för mycket!


1 kommentar:

  1. Hejsan Carro, se nu till att mor och far sköter om dig och skämmer bort dig ordentligt, det är du värd! /Svärmor

    SvaraRadera