söndag 29 januari 2012

Skallebank deluxe

Nu har jag haft ständig, envis huvudvärk sen förra onsdagen? How fun?? :( tröttnar ur totalt på detta snart! När ska det ge med sig? Jag vill ju åka skridskor och framförallt cykla igen. Värdelösa hjärnskakning ! Och så säger Jens sina uppmuntrande ord ; "crosby var ju borta ett halvår". Men ja, jag tror inte jag och crosby fick lika hård tackling :)

Idag var vi på nå möte med bostadsrättsföreningen. Fatta inte ett jota av deras mötesprat, de var disponibel hit och disponibel dit.. Och vips är jag med i styrelsen, utan att ens hunnit med att förstå varför ?! :) men men, kan väl bestämma lite roliga saker för husen, till exempel jacuzzis, badtunnor, inglasade altaner, tunnelbana till Ica och närköp osv! :) pensionärerna kommer få en chock av mina förslag ;) haha!

Nu ska jag sova och hoppas på en huvudvärksfri dag imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar