tisdag 31 januari 2012

Det var Januari det..

Lite skumt att det redan gått en månad av 2012..
Och jag hann knappt märka det:)
För mig känns det som att vi fortfarande väntar på vintern, för den har ju verkligen inte kommit än..
Visst tidningarna kallar dessa -8 för rysskyla?! Men inte är det kallt inte?
Jag har inte stått på skidor en enda gång i vinter, och ska stå på startlinjen till kortvasan om någon månad? Började ju träna seriöst efter nyår där, så det skulle bli av trots omständigheterna. Men då åkte jag på den där tacklingen, det går bra nu ;)
Var förresten ute och gick 4,5 km idag, och nä, jag får nog skjuta upp det här med motion någon vecka till :(
Nu satsar jag allt på Stockholm på torsdag, se om jag orkar :)

Och så en sista sak;
Någon som vill ha en löneadministratör som praktikant om några veckor? Alltså jag :)
Hör av dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar