torsdag 26 januari 2012

Hard work, work

Har väl glömt att uppdatera en hyfsat viktig sak!
Innan julen 2008 gjorde jag en veckas praktik på Naturkompaniet i Karlstad.
Mitt under förra veckans hjärnskalv ringde de och frågade om jag ville börja jobba helg där! :)
Var där idag och kollade in läget lite, så nu blir det helgjobb parallellt med skolan!
Och utöver det, extra på Posten, extra på travet och barnvakt på tisdagar! :)
CASH IS KING!
Och nästa lördag ska vi på shoppingtur, vilket sammanträffande va ;)
Livet leker och hjärnan dansar loss i huvudet på mig!
En positiv sak är ju att jag vet att den finns där inne, haha ;)

Idag var jag huuuur snäll som helst och köpte en present åt Jens! :)
Ett Färjestadtäcke!
Vi måste ju ha matchande sängkläder och han vägrade Brynäs!
Men jag måste väl stötta föreningen lite när den går dåligt,
och framförallt trösta Jens;)
Oooooopps, sådär får man nog inte säga i Färjestadland!
Nu bara väntar jag på att få ett Brynäsarmband jag hittat på tillbaka!
Få se hur snäll karln är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar