söndag 8 januari 2012

Sammanfattning

Bara för att mamma ska bli glad imorgon :)
En snabb sammanfattning från dagarna som gått!
Fyllt 22 år, och känner mig redan stel och gaggig.
Firat detta på o'learys, Karlstad med Jens, Robin, Mattias och Magnus!
Detta innebar TRE hockeymatcher på en kväll, den ena bättre än den andra!
Sista matchen slutade med JVM-guld, hur bra?
Varit och hälsat på våra grannar, en spontankväll som blev sex timmar!
Tror inte vi kunde fått bättre grannar!! :)
Och slutligen igår, Inflyttningsfest på Färjestad, (passande stadsdel att hänga i efter 4-1 seger mot dom ;))
Bar sedan av mot Koriander , och för första gången som 22 åring plankat in på 23 årskrog..
Hur jag kom in?
Ganska lätt när man pratar mumindalska;)
Vakten sa bara; du Gunde, där inne finns många nycklar att hämta!! (på ett misslyckat försök till dalmål )
Tv-spelsmusik, tråkigt och omöjligt att dansa till, smet fort över till o'learys och grabbarna istället :)

Annars har det inte hänt något särskilt ,
Lärt mig än en gång att jag ska sluta lita på folk, speciellt tjejer!
Besvikelserna hinner knappt lämna mig innan nästa kommer!
Körde en
Halvtimme på rullen idag, och är i alla fall nöjd med mig själv!
:)

Ha en bra dag mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar