måndag 9 januari 2012

Snälla Gud..

..låt det bara ta slut!
Hatar att mitt alltför bekväma jullov är slut, typ på onsdag:/
Jag har njutit alldeles för hårt av att SLIPPA Stockholmsstressen.
Jag har ärligt talat nästan glömt av att jag ska tillbaka till Fjollträsk.
Men som en käftsmäll slog det mig idag ; "imorgon är sista dagen på mitt sista jullov...."
Jag vill bara att de ska ta slut..
Kikade in på sj.se och insåg att tågbiljetten kostade 522 kronor, enkel resa till h*lvetet..
Det är alltså billigare att flyga dit som faktiskt BARA kostar 500 kronor, och då får man frukost.
Kommer bli råfattig under den här utbildningen, och blir jag verkligen smartare?
Det känns inte så, inte för fem öre!
Kul också att vi i klassen tillsammans med läraren bestämde oss för att ändra lite i schemat till de två första veckorna efter jul.
Nu har schemat kommit ut och det stämmer inte alls med vad vi sade..
Dålig skola igen, check!
Skulle aldrig någonsin rekommendera denna skola till någon, det är ett som är säkert..
Hur svårt ska det behöva vara!?
Har iallafall Olsäters match att se fram emot på fredag, borta mot Kristinehamn.
Skönt att jag kan hoppa av där, och tjäna 20 minuters resa ;)

Kom igen nu Fröken Jansson och kämpa i elva äckliga Stockholmsveckor till!
YOU CAN DO IT!

Full rulle på Harvgatan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar