onsdag 29 februari 2012

40 % tjejig tjej

Nu har jag 4/10 naglar kvar.
Två fullkomligt slet jag av, och jag menar det. Fick inte ur den nya linsen ur ögat med klorna jag hade, så det kändes som att jag skulle dö! Jag dog aldrig, men blev två naglar fattig ;)

Får se om jag gör om det, verkligen vardagslyx, kände mig så vacker, för att inte tala om kvinnlig ;)

Idag har Jens varit borta hela dagen, och är det fortfarande.
Jag hade städat hela hushållet tills han var hem en snabbis, märkte han något? Nej, nej och NEJ! Låg inte en sak framme, luktade rengöringsmedel och tända ljus överallt..
Skulle städat undan hans playstation, då hade det nog blivit liv i lådan ;)
Hade tillochmed lyckats krångla ner gardinerna själv, strukit dom, OCH fått upp dom, alldeles själv!
En vaniljmunk kunde han ju i alla fall köpt som "Gud-vad-duktig-du-är-älskling-present" men inte då ;)

Justja, pappa blev tydligen inte nöjd av de tre milen han åkte till Mora, så han åker dit upp igen för att köra en sträcka på stafettvasan med AB Karl Hedin! Lycka till pappa! Do it like Gustav Vasa, skidorna kan det ju inte bli fel på i alla fall, då du är Norbergs egna Poromaa! :)

Sökte jobb på Posten i Karlstad idag, som bild valde jag denna (se nedan). Det kan väl inte misslyckas, för är jag inte snygg så säg ;)?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar