onsdag 12 december 2012

Farbror doktorn

Idag har jag varit till farbror doktorn med magen! Eller, hela jag var ju där, men det var magen som fick sig en kontroll! Har fått antibiotika så nu SKA jag bli frisk!

Fick även en lista på vad jag fick och inte fick äta. Nu blir det kyckling och ris för mig resten av tiden här, inget fel med det :) bättre att äta samma hela tiden så vet jag vad det är! Och mamma, jag äter mycket frukt på frukosten, så jag får i mig det med!! :)

En rolig sak med att åka till doktorn var att vi fick åka tuk-tuk ;) äntligen! Det kändes både livsfarligt och häftigt ;) 25 kronor tur och retur. Det säger ju inte er någonting, men det var väldigt billigt!

Förresten, de två senaste kvällarna har jag och Jens ätit för 70 kronor ihop, inklusive dryck! Det känns ju ganska billigt ändå, hehe! Nu ska jag gå och lägga mig och ta hand om min mage. Och NJUTA sista veckan i värmen, har fått rapport om -10 hemma! :)

En sak till ska jag berätta. Den lyktan jag skickade upp till farfar. Den lyktan är fortfarande den som flög högst och längst! Och det skickas upp ett femtiotal på vår strand varje kväll<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar