onsdag 19 december 2012

Sista kvällen i Thailand

När jag åkte hit vägde min väska 11.9 kg.
Nu väger den 11.6 kg. Känns inte som att det är normalt för en tjej haha ;) men sån är jag! Och jag har faktiskt shoppat ganska mycket ändå. Inte så mycket till mig själv dock. Mest till dom jag tycker om där hemma som inte är här :)

Vill så gärna att de ska vara här och uppleva allt som jag upplevt de här veckorna! Men istället köper jag med mig saker så det NÄSTAN blir samma sak :)

Imorgon ska jag nog se till att gå upp när jag vaknar. Min inbyggda väckarklocka har varit inställd på sju hela semestern. Men då är jag för snäll för att väcka Jens som ligger bredvid och snusar. Jag brukar vänta till åtta ;) men imorgon ska jag allt njuta så länge jag kan i solen och värmen. Taxin går 14.30 mot Krabi airport! Sedan blir det all-in på taxfreen och därefter 12-timmars flyg till Arlanda där vi har hotell bokat. Klockan 8.30 på fredagmorgon far vi sedan mot Avesta och där väntar pappa med BMWn :)) längtar :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar