tisdag 18 december 2012

Världens sämsta mage

Den här resan har magen krånglat något enormt. Först magsjukan. Men det är helt bra igen och jag tänker verkligen på vad jag äter och spritar nog händerna tio gånger per dag :)

Nu har det blivit värre på utsidan istället. Soleksem deluxe. Har legat i skuggan med tshirt hela dagen idag. Slutar väl med att jag kommer hem med bonnbränna ;)

Nu kanske ni tänker ; hon borde inte klaga hon är ju och har det bra i Thailand.
Men kom igen. Alla fattar ju att livet inte är sån där solskenshistoria som folk visar upp på internet! Här kör vi med sanningen :) jag trivs jättebra, men klart det hade varit ännu bättre utan magsjuka och eksem, det förstår ni ju :)

Idag drog grabbarna iväg på någon snorkling i sju timmar. Vi tjejer har fixat naglarna (50 kr) och kikat i affärer. Och så standardsaken. Druckit fruktmilkshake. Banan-choklad för min del. Som vanligt.

Imorgon är sista heldagen här, och jag ska verkligen njuta :)

1 kommentar:

  1. Godmorgon skapligt sugrör du har till
    drinken,eller dyker du

    SvaraRadera