lördag 15 december 2012

Reeeeegn

Det känns just nu som att resan antingen har regnat bort eller att tiden spenderats för mycket på toa. Men sånt är livet! Våra sista dagar ser ut att kunna bli fina åtminstone :) hoppas hoppas!

Idag passade vi på att fara till något köpcentrum en bit iväg. Det var det värsta jag varit med om. Härjigare ställe får en leta efter. Jag gick runt där inne, köpte en dricka och gick ut och väntade! (jag lovar pappa, du hade inte ens gått in!!)

På hemfärden sen ska jag tala om för er att ni ska vara glada över att jag ens lever! Vilken vansinnesfärd, rallychaufför, galna omkörningar, förvirrade turister på vespor. Jag vet inte allt vad de var. Går verkligen inte att beskriva. Men jag kan ana att det inte bara var jag som lämnade taxin med lättnad och svettiga händer. Herregud. Jag satt där och tänkte ; överlever jag detta så överlever jag tusan allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar