tisdag 11 december 2012

Stackars magen!

Jobbiga mage att göra så ont! Svärmor tyckte att det var tur att den var liten så det inte är så mycket att ha ont i. Lik förbannat har jag legat dubbelvikt i sängen/badrummet hela dagen.

Jag har såna kramper så jag tror något håller på att spricka därinne! Men det är väl bara thai-mage! Klen känner jag mig också.

Nu på kvällen drog jag i alla fall på mig min softar-klänning och slängde upp håret. Gick ner och slängde i mig maten för att faktiskt hinna äta innan det skulle lämna mig igen. Lycklig som jag är (borde vara) så har jag fortfarande bara varit på toa en gång sen restaurangbesöket!

Sedan sprang vi snabbt in på Apoteket och köpte någon super-medicin åt magen! Vet inte vad det är, eller vad det innehåller. För det står på thailändska, men jag tvivlar inte för det! Det är nog kraft i de där, så de räcker och blir över!

Nu ska jag bara hoppas på att magen är snäll mot mig imorn, för idag, idag har den försökt döda mig i varenda krampanfall!

Jag hade i alla fall tur med vädret, det har regnat och åskat, så jag valde allt rätt dag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar