tisdag 25 december 2012

FRAMME!

Den tredje december låste vi dörren här på Harvgatan. Vi hoppade in i bmwn och åkte mot Norberg och senare Thailand.
Idag satte vi nyckeln i dörren igen. Och kom hem, äntligen!

Vi har haft det underbart i Thailand, julen har varit perfekt hemma hos mor och far och allt sånt, men ändå. Borta bra men hemma bäst!

Nu är resväskorna tomma, julklapparna på sin rätta plats och värmeljusen är tända för ikväll. Jag har lagt mig i soffan under värmefilten och tittar på Harry Potter.

Ungdomar brukar ju gå ut idag, såhär på juldagen. Men jag väljer att stanna hemma. Mysa. Njuta. Och bara vara!

Vi hade fått jättemycket post. Tre julkort, även fast vi skickade sex så får jag väl vara glad och nöjd :) det där med julkort kanske håller på att dö ut, men jag kommer fortsätta skicka för jag tycker det är mysigt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar