fredag 14 december 2012

Tio dagar till jul

Det känns inte så, det skulle kunna vara vilken månad som helst. Utom december. Ibland när jag ser att det snart är jul så blir det ; JA JUST JA, de är de ja!

Thailändarna sätter upp julgranar och merry christmas på sina ställen. Men julstämning? Njaaaa! Inte riktigt :) nu har jag slagit på julmusik här i bungalowen och känner att stämningen kommer krypandes!

Så fick jag en jättefin bild av pappa idag. En riktigt julig bild på en jul-kanin :)

Idag har det bara regnat och regnat. Trodde vi fått nog av regn under sommarn, men nej, vi skickar på lite mer.
Lika bra de... Är iofs rätt mysigt med regn såhär, men inte hela dagar! Men de åskvädren som är här får Sveriges oväder att verka pluttigt. På riktigt alltså.

Vi fick i alla fall sol på kvällen så att jag ÄNTLIGEN fick se en av världens vackraste solnedgångar. Och oj vad vackert det var, bilden gör sig verkligen inte rättvis! Även fast den med är väldigt fin! Nu hoppas jag verkligen på sol HELA dagen imorgon så jag kan få lite färg kanske :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar