onsdag 26 oktober 2011

Just nu.

Just nu vill jag bara att tiden i Stockholm är förbi.
Att jag inte behöver åka dit mer.
Jag skulle också vilja ha en resa över julen.
Så jag har något roligt att se fram emot.
Just nu är mitt liv bara "Åhnej, snart onsdag och Stockholm igen.."
Ändra inställning? Javisst kan jag göra det! Men ni må tro att jag försöker och försöker.
Ibland måste man bara få gnälla och klaga lite.
Just nu önskar jag bara att jag hade tackat nej till skolan och gjort vadå?
Jo, jobbat som brevbärare. Det kan jag ju både utan och innan.
Men förstå vad nöjd jag kommer vara när jag står där på Östermalm med mitt slutbetyg.
Det kommer bli en riktig "in your face-situation", till mig själv.

Annars då?
Jag har varit dålig på att blogga nu, och mina läsarsiffror bara stiger?
Ni kanske fiskar efter en tragedi.
När jag slutar skriva så blir det bara mer och mer?
Igår var jag på match i Filipstad.
Det gick väl sådär, lite halvpinsamt att sitta på läktarn och se på.
10-3, mot en stad som knappt kan prata svenska.
Kostade 40 kronor att gå in?
FYRTIO för en division 3 match, fast då fick man en kaffe på köpet!
Vilken tur för mig som dricker kaffe då, NOT!
De får det åtminstone att låta som att det är förstklassig underhållning vi ska bjudas på! :)

Nu ska jag bara stå ut i Fjollträsk i två dagar till,
sen far jag hem till Norberg och firar pappa!
GREAT!

Nu har Datsyuk börjat känna sig som hemma igen! :)

Snyggaste bordet på IKEA

Vilopaus på isen?

Härifrån görs nog inga mål, eller?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar