söndag 16 oktober 2011

KASS UPPDATERING

Riktigt kass uppdatering nu!
Ska skärpa till mig, men jag har haft FULLT UPP!
Det sista kan väl diskuteras, men någorlunda full rulle iallafall!

Åkte hem direkt efter tentan:
Åkte sedan med pappa in till Arlanda, och spenderade natten där.
Mamma och pappa for vidare till Cypern, och jag till ett iskallt Stockholm
Jag var i skolan och lärde mig inte ett jota.
Detta på grund av att läraren inte lyckats kommit till sak under lektionens sex timmar, HEJA!
Vi körde utgång hela klassen!
Riktigt lyckat.
Tråkigt bara att alla hade gått hem innan elva?
Och där satt vi ensamma, tre taggade tjejer!:)
Kom hem till hotellet till slut iallafall.
Och for morgonen därpå hem till Norberg igen!
Jag och allas vår Datsyuk har nu fått skjuts till Värmland av min allra bästa vän! <3
Så nu sitter vi här, mätta och belåtna!

Skriver kanske något spännande imorgon igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar