tisdag 11 oktober 2011

Let's do this!

Imorgonbitti klockan 9 har jag tenta, tänk på mig då!
Skicka gärna ett LyckaTill-sms!
Det kan behövas.
Hur det känns?
Inge vidare faktiskt!
Drömde om det inatt, jag var den enda som inte klarade det.
Men nu har jag redan testat på hur det var,
så varför skulle jag misslyckas "igen"?

Förresten åker jag mot Stockholm 2.10 inatt,
kommer leva på redbull eller något annat uppiggande!
Kanske inte den bästa uppladdningen.
Men visst klarar jag väl av tre timmar utan sömnkoma?!

Nåväl, nu ska jag inte prata TENTAÅNGEST något mer!
Imorgon är det klart, över och förbi!
Så över till Posten.
Dagarna har förflutit precis som vanligt, inga trasiga postbilar, och alla brev i rätt lådor!
Nu är bara frågan, hur länge de klarar sig utan mig den här gången ;) HAHA
Nämnde jag förresten att det är älgjakt?
Det går inte att missa, varningsskyltar överallt, jägare med lysande kepor som springer runt.
Kan ju säga att varken jag eller älgarna var säkra i skogen ;)

Och en sista sak, lite halvdesperat sådär.
Jag är verkligen inte stormförtjust varje onsdag som jag ska till huvudstaden.
Snarare tvärtom, bävar för det mer än någonsin!
Så nu, en vädjan till alla er?
HJÄLP MIG ATT HITTA EN BOSTAD!





VACKRA VÄRMLAND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar