söndag 2 oktober 2011

Gönnerske

"Dä fenns en affär i Gönnerske, å hit kömmer de tysker från hele världen.."

Jag fraktade min Sanny Lindström-klubba 60 mil i helgen, för att ta med den på ett födelsedagskalas i Tobol, Gunnarskog. Och det var obeskrivlig lycka för mottagaren. Födelsedags"barnet" Oskar.
Skönt att jag kan leverera lite bra presenter, med hjälp av nummer 8 i Färjestad förstås då:)
(Kände mig lite som en förrädare med den klubban hemma..)

Riktigt rolig kväll, och riktigt roligt folk jag inte träffat sen studenten. Lätt värd kväll! :)
Tack för en fin kväll OSKAR :)

Idag har jag strosat runt på IKEA, huvudet var fullt av planer, massa smarta idéer.
Tyvärr tröttnade jag ur innan jag ens hade kommit in på IKEA. Satsade på hur mycket saker som helst, kom hem med tre lampor. Jag blir less på sådant, men min plånbok blir nog desto gladare!

Dagsordning imorgon;
Springa till Närköp.
Handla Mazariner.
Slå på datorn.
Inte facebooka eller kolla bloggar.
PLUGGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar