måndag 17 oktober 2011

Tänka sig

Tänka sig att jag har så många läsare, trots att mor och far är på Cypern
Tänka sig att det pratades om att min skola skulle vara så bra
Tänka sig att det VISADE sig att den var TOTALT VÄRDELÖS
Tänka sig att den har mer brister än de flesta andra skolorna
Tänka sig att jag har varit riktigt duktig idag och städat


Just nu önskar jag att allt kasst som händer, bara skulle vända och bli bra istället!
Jag önskar att jag hade en personlig klähandlare, så jag slapp handla kläder själv.
Jag önskar att jag skulle hitta något att ha på mig utav alla dessa kläder jag har.
Jag önskar att mina jeans har bestämt sig för att bli stora, så att det inte är jag som har krympt!?
Nu får skidträningen sätta igång så jag går upp i vikt igen!

Tråkigt inlägg deluxe, men det är ju höst och grått, då får jag vara tråkig!

Farfar frågade förresten igår hur jag klarade mig bland Stockholmsjävlarna?!:)
HAHA, fördomar har vi i alla fall mot Stockholm! :)
Och ärligt talat, jag klarar mig inte så vidare bra, men ge upp?
Det tänker jag inte göra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar