måndag 3 oktober 2011

Opopulärt.

Har visat upp mina gröna fingrar idag för hela grannskapet. Körde igång "häckansarn" så det bara flög busk överallt. Klippte även ner trädet vi har på gården. Det värsta är att jag gjorde det mesta i mörker, bara för att de var då jag hade som mest tid. Ska bli spännande att se resultatet imorgon när det är ljust igen, hoppas det blev fint :)

Satte sedan igång grillen, och gjorde hela grannskapet avundsjuk av grill/sommar-lukten. Tänkte göra säsongens sista grillning, och det var succé i magen! Så grillen får nog vara aktiv ett tag till, kanske ses som opopulärt hos grannarna, men lite sommarlukt kan väl inte störa på hösten ;)

Gick sedan in och fick se Brynäs torska mot Växjö??? Vilka är de ens?
Brynäs har gått och vunnit många matcher nu, tre på rad, och så förlorar de mot Växjö utav alla lag, skandal.

Var förresten på säsongens första division 3-match i fredags, Munkfors - Olsäter Beavers.
Fredag klockan 8, i princip varje vecka har de satt ut division 3. Hejdå fredagsmys, hej ishall!Matchen slutade 3-3, och kylan som bara kan förekomma i en ishall gjorde mig påmind om att hockeyn faktiskt är igång, på riktigt! Och det känns, hur kul som helst!!! Bara ta fram vinterkläderna, filtarna och raggsockorna, sen är jag fit for hockeymatch igen ;)

Olsäter Beavers hemmais.

På en snöhög, på en sjö, någonstans i Värmland.
Det var på den tiden jag inte kunde bromsa, tacka vet jag sarger.

Dags att bege sig mot Löfbergs Lila Arena,
och se Brynäs får stryk mot FBK 2006.
Annat är det nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar