torsdag 6 oktober 2011

Vad skrev jag egentligen?

Ärligt talat, mitt inlägg från igår är alldeles vridet?
Vet knappt ens vad jag skrivit, kan jag ha varit trött kanske?
Lite för trött, för att blogga iallafall!
Men, hoppas ni kunde utläsa något vettigt!

Nu har jag precis kommit hem till ett sju-gradigt Värmland och håller på att frysa sönder.
Jag vägrar vara den i klassen som använder vinterjacka först.
Därför kör jag fortfarande med skinnpajen, och fryser hellre ihjäl än att förlora mot en hop 08or.

Har pluggat till tentan från tre till sju, och känner mig hyfsat nöjd med de.
Nu får jag köra stenhårt i helgen. Sedan ska jag vara utvisningsbåsöppnare på söndag.
Och, hör och häpna, men på måndag och tisdag ska jag hoppa in i rallybilen igen ;)
Tydligen så saknar Posten mig så, att de faktiskt vill ha tillbaka mig.
Det blir hur bra som helst detta, dryga ut CSN-bidraget lite!
Så nästa månad får jag pengar från CSN, Färjestad och Posten, CASH IS KING! ;)


(Skumt inlägg igen, jag är nog inne i en formsvacka.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar