onsdag 1 februari 2012

Förväntningarna stiger, timmarna går långsamt!

Jag önskar just nu att jag hade något att se fram emot!
Som gör att tiden går sådär sakta bara inför precis den här dagen :)
Jag har inget sådant, det jag längtar mest efter är väl sommaren just nu!
Men jag vill ha något mer specifikt..
Har klurat lite på någon weekendresa någonstans, men är ju så himla svårt att planera när mitt liv är en enda stor resväska!
Ska bli så himla skönt när jag är klar med denna utbildningen, så jag kan skaffa ett jobb, massa pengar och en tjejbil a'la Yva ;)
Men det är bara 29 dagars februari och 23 dagars mars , sen är det bye bye Stockholm!
Jag har ändå klarat mig väldigt bra :)
Även fast jag tyckt alldeles för många gånger att Stockholm kan ta sig någonstans..

Vad jag surrar nu förresten, har redan vaknat och klockan är 04.53.. Ätit frukost, varit alldeles för pigg (enligt Jens) och gått och lagt mig igen! Ska väl försöka sova någon timme igen, och kanske, kanske är min huvudvärk borta när jag vaknar nästa gång! :)
Så, godmorgon världen! Jag vet inte om jag drömmer, men tycker mig höra vårfåglarna utanför, det vore väl underbart? :)
Stört inlägg, menmen!

1 kommentar:

  1. You go girl! Alla flickor förtjänar en tjejbil! Har förresten ev. ett tips för praktiken i varje fall något som kan vara en bra kontakt. Vi hörs... / Svärmor

    SvaraRadera