måndag 15 april 2013

Dålig dag

Nu var det sån där värdelöst dålig dag igen. Dålig morgon, dålig dag och dålig kväll.

Morgonen;
Jens kommer alltid, ALLTID hem från jobbet 04.20. Jag vaknar varje gång och tänker ; GÖTT, sova i två och en halvtimme till!
Samma imorse, dock var det något fel på klockan för när han kom hem var den 06.45. Han hade jobbat över, men jag fattade inte, jag såg bara den långa sovtiden som var kvar. Tills jag fattade att den tiden bara var en kvart..

Dagen;
När man bor på landet, så har man den turen att man inte behöver åka in till byn för att posta sina brev. Du kan bara hänga ut det på lådan så tar vi lantbrevbärare med det in. Perfekt för alla lantisar det. Idag var det inte alls perfekt för mig. För det kändes som att VARENDA EN hade hängt ut brev på lådan??! Ärligt talat, jag tror jag hade mer brev med mig in än vad jag hade med mig ut!

Jag fick även skäll utav en trevlig, liten farbror. Han hade inte fått någon post och detta var tydligen mitt fel :) uuh vad mysigt folk det finns överallt!! Jag vet knappt var jag ska göra av alla glada och snälla ord!

Kvällen;
Huvudvärken som följt mig sedan 06.45 imorse har stannat tills nu, därav blev det soffan hela kvällen.. Och Jens åkte till jobbet redan 18.20 idag, tråkigt!

Imorn kan allt BARA BLI BÄTTRE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar