tisdag 23 april 2013

På tiden va?!

Dålig jag varit nu en period! Trots att jag fick TRE erkännanden om vilka som läser! Vet ju dock att det är många fler, men jag får väl gissa :)

Idag köpte vi en byrå, första gången för mig någonsin att handla på Blocket. Tjejen bodde bara tre gator bort och jag tänkte att vi kunde gå och hämta den. På vägen dit kändes det som världens bästa idé. På hemvägen kände jag mig bara dum i huvudet. Men vad är väl lite valkar och genomtrötta armar? Kom även på den perfekta idén att ta vägen genom skogen, lagom blött och lerigt! Älskar mig själv och mina flögg till planer ;)

Har även hunnit med en frisbee-runda idag, min största motståndare brukar vara jag själv och mitt humör :) idag var det dessvärre blåsten och inget jag kunde rå på!

Imorgon är jag ledig och ska till lasarettet på invaliditets-test. Kul med hockey. Kul med hjärnskakning. Kul med killar som sänker en. Kul att det ALDRIG tycks försvinna. Kul att det handlar om just mig.
Jag ska aldrig mer underskatta en frisk dag, lyckligare kan man inte vara! Glöm inte det! :)

Förresten, idag ringde postverket och bjöd med mig på firmafest på Frost på lördag! Posten bjuder och jag får för första gången följa med;) grattis mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar